Marketing Brief
A podcast by Emil Kristensen & Halfdan Timm
662 Episodes
-
EP #401: Er det 5-150.000 kr. værd at købe advertorials? (SEO & PR)
Published: 2/18/2020 -
EP #400: Er vi færdige med Marketing Brief?
Published: 2/14/2020 -
EP #399: Content Fatigue: Hvordan skiller du dig ud, når der er SÅ meget indhold?
Published: 2/13/2020 -
EP #398: Anbefalinger til popups ud fra 5 milliarder besøgende hos Sleeknote - del 2/2
Published: 2/11/2020 -
EP #397: Anbefalinger til popups ud fra 5 milliarder besøgende hos Sleeknote - del 1/2
Published: 2/6/2020 -
EP #396: E-mail marketing i 2020
Published: 1/23/2020 -
EP #395: Når Facebook måler alt for LIDT salg: 3 fejlkilder, du skal kende
Published: 1/21/2020 -
EP #394: B2B Leadgenerering: 5 tricks til bedre afkast på webinars
Published: 1/17/2020 -
EP #393: Spotify Ads (Sleeknote i dine hørebøffer)
Published: 1/16/2020 -
EP #392: Hvad koster en Digital marketing manager, og hvornår skal du have en?
Published: 1/14/2020 -
EP #391: Fremtiden for Google Ads: Robotterne kommer
Published: 1/7/2020 -
EP #390: Facebook Annoncering i 2020
Published: 1/5/2020 -
EP #389: SEO i 2020
Published: 1/2/2020 -
EP #388: Account Based Marketing (B2B) anno 2020
Published: 12/19/2019 -
EP #387: Google Attribution er kommet - er det noget værd?
Published: 12/17/2019 -
EP #386: TikTok annoncering i 2020
Published: 12/10/2019 -
EP #385: Giver "Brand Awareness" bedre kunder end low funnel Search Ads?
Published: 12/8/2019 -
EP #384: List building + Sådan udsolgte Morten Münster Behavers.co på 24 timer
Published: 12/5/2019 -
EP #383: Positionering med content feat. Morten Münster
Published: 12/3/2019 -
EP #382: Learnings efter 182 deltagere til Marketing Brief Bio-event
Published: 11/26/2019
Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.