Marketing Brief
A podcast by Emil Kristensen & Halfdan Timm
662 Episodes
-
EP# 321: Top 5 værste KPI'er at måle din marketing ud fra
Published: 5/24/2019 -
EP #320: YouTube Lead Ads kommer!
Published: 5/20/2019 -
EP #319: B2B Marketing Attribution feat. Lars Grønnegaard
Published: 5/16/2019 -
EP #318: Segment.com for Marketers feat. Ole Dallerup
Published: 5/14/2019 -
EP #317: Er PR ... DØD?
Published: 5/8/2019 -
EP #316: De 2 bedste og 2 værste attributionsmodeller (& fremtiden for attribuering)
Published: 5/6/2019 -
EP #315: 7 Start-up fejl, du skal undgå for at få succes
Published: 5/1/2019 -
EP #314: 4 ting Man Crates har gjort helt rigtigt
Published: 4/29/2019 -
EP #313: 6 metoder til at skabe mere salg via Social Proof
Published: 4/22/2019 -
EP #312: Mål offline konverteringer med Facebook Offline Event Sets
Published: 4/15/2019 -
#311: Sådan laver du en Remote Marketing-afdeling
Published: 4/12/2019 -
EP #310: Earned vs. Bought Linkbuilding
Published: 4/10/2019 -
EP #309: Marketing af events og via events
Published: 4/8/2019 -
EP #308: Kom ind i maskinrummet: Her bliver vores marketingbudget brugt lige nu
Published: 4/5/2019 -
EP #307: 7 metoder til flere tilmeldinger til din nyhedsbrevsliste - 2019-edition
Published: 3/31/2019 -
EP #306: Her er de 3 grunde til at Sleeknote har fået trykt 500 bøger
Published: 3/27/2019 -
EP #305: Sådan får du succes med Influencer Marketing i 2019
Published: 3/24/2019 -
EP #304: Churn: Hvad vi gør, når vi taber en kunde (og hvad vi burde gøre)
Published: 3/22/2019 -
EP #303: Chrome Extensions for marketing
Published: 3/19/2019 -
EP #302: Blended CAC - Problemet med Facebook og Google Ads, du ikke kender
Published: 3/18/2019
Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.