Marketing Brief
A podcast by Emil Kristensen & Halfdan Timm
662 Episodes
-
EP #639: Dataanalyse med AI i fremtiden
Published: 9/7/2023 -
EP #638: AI: E-mail Marketing
Published: 8/22/2023 -
EP #637: AI: Hvordan AI vender op og ned på betalt annoncering lige nu
Published: 8/17/2023 -
EP #636: AI: Hvad betyder AI for Content Marketing (Tekst, Lyd, Video og Billede)
Published: 8/15/2023 -
EP #635: LinkedIn opdaterer algoritmen: Sådan vinder du i 2024
Published: 8/10/2023 -
EP #634: AI i Data Analyse: GPT Code Interpreter som Game-Changer
Published: 8/3/2023 -
EP #633: Marketing til enterprise-virksomheder
Published: 7/27/2023 -
EP #632: Facebook Ads er tilbage: 46% billigere kunder YoY
Published: 7/25/2023 -
EP #631: Erfaringer efter 30 dage med Thought Leader Ads på LinkedIn
Published: 7/20/2023 -
EP #630: Fremtiden for marketing feat. Lars Tvede
Published: 7/18/2023 -
EP #629 LinkedIns anbefalinger til dit indhold: Har du hele pyramiden med?
Published: 7/11/2023 -
EP #628: Du laver for mange segmenter: Her er de 4, der betyder noget
Published: 7/6/2023 -
EP #627: Google og Meta vil lave kreativer for dig: Hvad betyder det for fremtiden?
Published: 7/4/2023 -
EP #626: Thought Leader Ads på LinkedIn
Published: 6/29/2023 -
EP #625: 7 værktøjer til at super-charge HubSpot for B2B
Published: 6/22/2023 -
EP #624: Facebook tvinger Shops/Checkout igennem: Det betyder det for din webshop
Published: 6/20/2023 -
EP #623 Skal du bruge flere penge på færre kanaler?
Published: 6/15/2023 -
EP #622: YouTube Shorts vs. Facebook Reels
Published: 6/13/2023 -
EP #621: De vigtigste trends for Facebook annoncering i 2023
Published: 6/6/2023 -
EP #620: 7 learnings fra 10 år med marketing
Published: 5/25/2023
Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.