Marketing Brief
A podcast by Emil Kristensen & Halfdan Timm
662 Episodes
-
EP #599: Marketing i fremtiden: 3 Forudsigelser og tendenser for 2023
Published: 1/5/2023 -
EP #598: Sådan planlægger du dig til success i 2023
Published: 12/27/2022 -
EP #597: Virker webinars stadig? (Og en case, hvor det gjorde!)
Published: 12/22/2022 -
EP #596: 7 tips til hvordan du kan bruge prissætning til at sælge mere
Published: 12/6/2022 -
EP #595: 3 kilder til konverteringshævende splittests
Published: 11/22/2022 -
EP #594: Udsolgt konference: Sådan gjorde vi
Published: 11/17/2022 -
EP #593: Document Ads er kommet til LinkedIn: Så godt virker de
Published: 11/15/2022 -
EP #592: Bruger du 90 % af budgettet på de 10 % i bunden? Create vs Capture Demand
Published: 10/20/2022 -
EP #591: Nu har Facebook også Performance Max: Advantage+ Shopping
Published: 10/18/2022 -
EP #590: Hvordan værdisætter du SaaS?
Published: 10/13/2022 -
EP #589: De 3 grundpiller i Konverteringsoptimering for webshops
Published: 10/6/2022 -
EP #588: Søstrene Grene fik 2x ROAS ved at 3x’e budgettet
Published: 9/27/2022 -
EP #587: 7 tips til at ansætte high-performing marketers
Published: 9/13/2022 -
EP #586: Avanceret Matching på Facebook: Hvad er det, og hvordan får du mest værdi ud af det?
Published: 9/8/2022 -
EP #585: Dark Funnel - hype or fake?
Published: 9/6/2022 -
EP #584: Googles 5 tips til lavere klikpriser i Google Ads
Published: 9/1/2022 -
EP #583: 3 metoder til sikker hastighedsoptimering hver gang (SEO & CRO)
Published: 8/30/2022 -
EP #582: Vi ser 2018-priser på Facebook lige nu: Sådan kan du udnytte det
Published: 8/25/2022 -
EP #581: Marketing i Danmark og USA: Emils erfaringer efter 3 måneder i Drip
Published: 8/23/2022 -
EP #580: 8 kampagne-metoder til mere salg, der IKKE er rabat
Published: 8/16/2022
Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.